Sistem Educaţional Informatizat SIVECO România Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului
Secţiuni
Prima pagină Prima pagină
Despre SEI Despre SEI
Noutăţi şi evenimente Noutăţi şi evenimente
- Noutăţi
- Evenimente
- Revista presei
- Comunicate de presă
- Buletin informativ
Proiecte Proiecte
Suport tehnic Suport tehnic
Resurse Resurse
Forum de discuţii Forum de discuţii
Legături utile Legături utile

Căutare

căutare avansată »

Descărcaţi gratuit
Internet Explorer 9

Noutăţi din presă
Elev de la Colegiul Cuza, locul III la un concurs național de matematică și fizică 21 Noiembrie 2017, 17:05
Elev de la Colegiul Cuza, locul III la un concurs național de matematică și fizică
Universitarul Dan Laurenţiu Milici a reprezentat România la un important eveniment ştiinţific în Zagreb 21 Noiembrie 2017, 17:00
Universitarul Dan Laurenţiu Milici a reprezentat România la un important eveniment ştiinţific în Zagreb
Manualele pentru clasa a V-a au fost livrate în 39 de județe. Trei edituri nu au respectat termenul limită 21 Noiembrie 2017, 16:59
Manualele pentru clasa a V-a au fost livrate în 39 de județe. Trei edituri nu au respectat termenul limită
A fost ales județul care va beneficia de proiectul-pilot pentru INFORMATIZAREA COMPLETĂ a procesului educațional 20 Noiembrie 2017, 17:48
A fost ales județul care va beneficia de proiectul-pilot pentru INFORMATIZAREA COMPLETĂ a procesului educațional
Ministrul Educaţiei: În ultimii 10 ani au picat 900.000 din 1,9 milioane de elevi care au dat bacalaureatul. Este bine organizat examenul? 20 Noiembrie 2017, 17:45
Ministrul Educaţiei: În ultimii 10 ani au picat 900.000 din 1,9 milioane de elevi care au dat bacalaureatul. Este bine organizat examenul?
Secretar de stat în Ministerul Educaţiei: Domeniile prioritare - IT, bio-economie, medicină, energie, ingineria materialelor. Facultăţile cu acest profil vor primi mai multe locuri bugetate 20 Noiembrie 2017, 17:42
Secretar de stat în Ministerul Educaţiei: Domeniile prioritare - IT, bio-economie, medicină, energie, ingineria materialelor. Facultăţile cu acest profil vor primi mai multe locuri bugetate
Manualele pentru elevii de clasa a V-a ar urma să ajungă astăzi în şcoli; Pop a ameninţat cu sancţiuni editurile care nu fac livrările 20 Noiembrie 2017, 17:39
Manualele pentru elevii de clasa a V-a ar urma să ajungă astăzi în şcoli; Pop a ameninţat cu sancţiuni editurile care nu fac livrările
Ministerul Educaţiei: Manualele pentru elevii clasei a V-a au fost livrate în 39 de judeţe; trei edituri nu au respectat tremenul limită 20 Noiembrie 2017, 17:36
Ministerul Educaţiei: Manualele pentru elevii clasei a V-a au fost livrate în 39 de judeţe; trei edituri nu au respectat tremenul limită
Premii pentru elevii suceveni la Concursul de chimie „Cristofor Simionescu” Iaşi 20 Noiembrie 2017, 17:33
Premii pentru elevii suceveni la Concursul de chimie „Cristofor Simionescu” Iaşi
Liviu Pop: Bugetul pentru învăţământ în 2018, cel mai mare buget din ultimii 10 ani 20 Noiembrie 2017, 17:31
Liviu Pop: Bugetul pentru învăţământ în 2018, cel mai mare buget din ultimii 10 ani

mai multe noutăţi din presă »

Autentificare
:
:

Pentru înregistrare, click aici.
 
Evenimente
Evenimente educaţionale.
Sortare după Dată Titlu Accesări

Toate A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Other


 .campion - Ediţia a III-a .campion - Ediţia a III-a
1 Noiembrie 2005 - 30 Aprilie 2006

Detalii pe campion.edu.ro şi în forumul .campion.


11-14 octombrie 2017, ExpoEnergiE 2017 11-14 octombrie 2017, ExpoEnergiE 2017
11 Octombrie 2017 - 14 Octombrie 2017

UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEȘTI, SOCIETATEA ANTREPRENORIALĂ STUDENȚEASCĂ șiFACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE organizează în data de 11 octombrie 2017, începând cu orele 12.00, la ROMEXPO București, în Pavilionul C1, WORKSHOP-UL „ADMINISTRAREA AFACERILOR ÎN INDUSTRIA DE PETROL ȘI GAZE”, manifestare științifică la care participă cadre didactice și studenți de la cele cinci facultăți ale UNIVERSITĂȚII PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI. Evenimentul este inclus în proiectul „ANIVERSAREA A 25 DE ANI DE ÎNVĂȚĂMÂNT ECONOMIC UNIVERSITAR LA U.P.G. DIN PLOIEȘTI ”.

În perioada 11-14 octombrie 2017UNIVERSITATEA PETROL-GAZE DIN PLOIEȘTI  participă la evenimentul  ExpoEnergiE 2017 Târg Internațional de Energie Regenerabilă, Energie Convențională,  Echipamente și Tehnologii pentru Industria De Petrol și Gaze Naturale care are loc la ROMEXPO București, Pavilion C1.

În cadrul ExpoEnergiE  2017UNIVERSITATEA PETROL - GAZE DIN PLOIEȘTI  va promova, pe parcursul celor patru zile, oferta educațională, activitatea de cercetare  științifică  a cadrelor didactice și realizările remarcabile ale Universității, în Pavilionul C1, ROMEXPO București, Stand nr. 35.

Detalii:

http://www.telegrama.ro/educatie/item/65168-11-14-octombrie-2017,-expoenergie-2017.html



7.888 de candidaţi sunt aşteptaţi, joi, 18 iulie, la proba scrisă a examenului naţional de definitivare în învăţământ, sesiunea 2013 7.888 de candidaţi sunt aşteptaţi, joi, 18 iulie, la proba scrisă a examenului naţional de definitivare în învăţământ, sesiunea 2013 (2 comentarii)
18 Iulie 2013 - 18 Iulie 2013

Proba scrisă a examenului naţional de definitivare în învăţământ, sesiunea 2013, se desfăşoară joi, 18 iulie, în 42 de centre de examen, începând cu ora 10.00. Au fost admişi să participe cei 7.888 de candidaţi care au trecut de prima probă a examenului naţional de definitivat, desfăşurată în perioada ianuarie - 20 iunie, care a constat în susţinerea a două inspecţii speciale la clasă. Participanţii au de ales din 126 de discipline de examen. Proba scrisă conţine subiecte de specialitate, metodica predării, pedagogie şi elemente de psihologia educaţiei. Durata de redactare a lucrării este de 4 ore.  Nota obţinută la proba scrisă este nota la examen. Nota minimă de promovare a examenului este 8. Cadrele didactice care promovează examenul dobândesc dreptul de practică în învăţământul preuniversitar.
Noutăţile sesiunii 2013 sunt (a) acordarea dreptului de participare la examen şi debutanţilor cu un an vechime la catedră şi (b) creşterea mediei minime de promovare a inspecţiilor la clasă de la 7 la 8.
Subiectele de examen, traducerea acestora şi baremele de evaluare au fost elaborate, pentru fiecare disciplină de examen, de către Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare şi vor fi publicate, după susţinerea probei, la ora 15.00, pe site-ul http://subiecte2013.edu.ro. Atât programele de examen pentru toate disciplinele, cât şi modelele de subiecte şi baremele pentru toate disciplinele de examen pentru care au optat candidaţii au fost postate pe pagina http://definitivat.edu.ro şi au fost utilizate în activităţile de pregătire a debutanţilor, desfăşurate de casele corpului didactic.
Coordonarea metodologică a examenului naţional de definitivare în învăţământ este asigurată de Ministerul Educaţiei Naţionale, iar organizarea şi desfăşurarea probei scrise este asigurată de inspectoratele şcolare judeţene/a municipiului Bucureşti.
Afişarea rezultatelor se va face pe data de 23 iulie, iar între 23 şi 24 iulie candidaţii vor putea depune contestaţii la centrele de examen. Soluţionarea contestaţiilor se va realiza în intervalul 25 - 26 iulie, urmând ca pe data de 27 iulie să se afişeze rezultatele finale.

Detalii:



9.000 de şcoli marocane vor folosi soluţia românească de eLearning 9.000 de şcoli marocane vor folosi soluţia românească de eLearning
27 Mai 2010

Ministerul Educaţiei din Maroc a ales SIVECO Romania pentru a implementa, în următorii 3 ani, o soluţie educaţională complexă, menită să modernizeze sistemul educaţional naţional


Bucureşti, 27 mai 2010 - În cadrul unei festivităţi desfăşurate recent la Liceul Moulay Ismail, din localitatea Meknès, a fost lansat oficial Sistemul Educaţional Informatizat din Maroc. Având ca beneficiar Ministerul Educaţiei, Învăţământului Superior, Formării Cadrelor şi Cercetării Ştiinţifice din Maroc, proiectul va fi realizat de SIVECO Romania în calitate de lider al unui consorţiu la care mai participă compania marocană INVOLYS.

În cadrul acestui proiect, firma SIVECO Romania, recunoscută pentru solida expertiză internaţională în domeniul sistemelor educaţionale informatizate complexe, va furniza integral soluţia informatică integrată şi va gestiona procesul de implementare.

Festivatea de lansare a beneficiat de prezenţa reprezentanţilor Guvernului marocan de la Ministerul Învăţământului Pre-Universitar, Ministerul Învăţământului Universitar, Ministerul Finanţelor, Ministerul Comerţului, Industriei şi Noilor Tehnologii, a reprezentantului Comisiei Europene în Regatul Maroc, a reprezentanţilor Băncii Mondiale şi UNESCO, a ambasadorului României în Regatul Maroc şi a membrilor echipei de management SIVECO Romania.

"Suntem deosebit de mândri că SIVECO Romania devine principalul furnizor de soluţie informatică pentru Ministerul Educaţiei Naţionale din Regatul Maroc, în cadrul programului strategic de informatizare a educaţiei la nivel naţional. Programul SIE ((Système d'Informatisation de l'Education) va fi implementat în următorii 3 ani la nivel naţional şi va oferi elevilor şi cadrelor didactice posibilitatea de a utiliza cele mai moderne instrumente educaţionale", a declarat Florian Ciolacu, Vicepreşedinte pentru Vânzări Internaţionale în cadrul SIVECO Romania.

SIVECO Romania furnizează un Sistem Educaţional Informatizat - NED (National Educational Database), o componentă unică şi integrată destinată colectării, validării şi consultării datelor necesare administrării sistemului educaţional la toate nivelurile: şcoală, inspectorat şcolar, minister. De asemenea, compania va crea un portal educaţional integrat cu NED la nivel funcţional, care va asigura conţinut educaţional pentru elevii şi profesorii din 9.000 de şcoli din Maroc. SIVECO Romania va furniza şi aplicaţii pentru managementul instituţiilor şcolare (AeL School Manager) şi pentru desfăşurarea proceselor educaţionale specifice: predare/învăţare, evaluare şi comunicare (AeL LMS/LCMS).

Prima fază a derulării proiectului are ca obiectiv instalarea sistemului ASM (gestionarea instituţiilor şcolare pe nivele de studiu, gestionarea rezultatelor şcolare, a organigramei, orarelor, programei şcolare, a indicatorilor de performanţă etc) în 100 de licee, 200 de colegii si 400 de şcoli primare din Maroc. De asemenea, sistemul de content educaţional (LMS) va fi integrat în 100 de licee şi vor fi instruiţi 9.400 de utilizatori.

"Sistemul de gestionare a politicii educaţionale va fi transparent şi controlat. Fiecare instituţie şcolară va beneficia de propriul sistem de gestionare a informaţiilor referitoare la profesori, elevi, angajaţi şi resurse, iar soluţia noastră, care este una integrată şi standardizată , va asigura managementul unitar al datelor", a declarat Alexandru Coşbuc, Director adjunct pentru Vânzări Internaţionale în cadrul SIVECO Romania.


A IV-a Conferinţa Naţională de Software Educaţional A IV-a Conferinţa Naţională de Software Educaţional
5 Mai 2006 - 7 Mai 2006

Asociaţia Romană de Resurse Educaţionale organizează în perioada 5-7 mai 2006 cea de-a IV-a CONFERINŢĂ NAŢIONALĂ DE SOFTWARE EDUCAŢIONAL, care va avea loc în Poiana Braşov.
Mai multe detalii la: http://www.cnse.ro



A VIII-a ediție a Festivalului Național de Teatru Școlar în limba spaniolă A VIII-a ediție a Festivalului Național de Teatru Școlar în limba spaniolă
24 Februarie 2012 - 25 Februarie 2012

Ambasada Spaniei în România, prin Biroul pentru Învățământ, Cultură și Sport, organizează cea de-a VIII-a ediție a Festivalului Național de Teatru Școlar în limba spaniolă.

Festivalul, organizat cu sprijinul Ministerului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului și al Primăriei Municipiului București, va avea loc în perioada 24-25 februarie 2012, la Palatul Naţional al Copiilor din Capitală. Gala inaugurală se va desfășura pe 24 februarie 2012, de la ora 10:00, la Sala Mică a Palatul Naţional al Copiilor, în prezenţa Excelenței Sale, Dl. Ambasador al Spaniei la Bucureşti, Estanislao de Grandes Pascual. Vor mai fi prezenți la ceremonie Dna Director General al Direcţiei Generale de Învăţământ şi Educaţie, Liliana Preoteasa, Dl. Preşedinte al Centrului de Proiecte și Programe Educaționale pentru copiii și tineret, Florin Diaconescu, și Dl. Director Executiv al Direcţiei Cultură, Învăţământ si Turism a Primăriei Municipiului Bucureşti, Emanuel Alecsandru Papageorgiu.
 
Pentru trofeul festivalului de la București concurează grupurile de teatru din instituțiile de învăţământ acreditate pentru Bacalaureat spaniol. Fiecare grup va prezenta, în limba originală, o piesă scrisă de un autor spaniol. Primele două clasate în urma acestei competiții vor reprezenta România la cea de-a XIX-a ediţie a Festivalului Internaţional de Teatru Şcolar în limba spaniolă, care va avea loc în Polonia, la Varșovia, în perioada 21-28 aprilie 2012.
 
Festivalului de la București a fost gândit pentru a celebra, în spaţiul est-european, cele mai frumoase și mai pline de sensuri dintre poveștile din istoria teatrului spaniol, istorioarele care au adus bucurie chiar și în acele timpuri în care intoleranţa făcea dificilă prezentarea lor în public. Aplauzele ar putea fi doar o încurajare de început pentru niște tineri cu talent actoricesc, care și-ar putea asuma încă de acum un rol activ în lumea contemporană spaniolă. Festivalul de teatru este doar un eveniment dintr-o serie mai amplă de manifestări menite să dezvolte relațiile bilaterale și să medieze o mai bună înțelegere a culturii și civilizației spaniole în România.

Participanții la Festivalul Național de Teatru Școlar în limba spaniolă

• Liceul Bilingv ¨Miguel de Cervantes¨ din Bucureşti: ¨Tu vida en 65 minutos¨, de Albert Espinosa 
• Colegiul Naţional ¨Iulia Hasdeu¨ din  Bucureşti: ¨La dama del Alba¨, de Alejandro Casona
• Grupul Scolar ¨Doamna Chiajna¨ din Ilfov: ¨El dván¨, de Carlos Etxeba
• Colegiul Naţional ¨Unirea¨ din Braşov: ¨¿De verdad somos libres?¨, de José Luis Vega Encabo
• Colegiul Naţional ¨Iosif Vulcan¨ din Oradea: ¨Maribel y la extraña familia¨, de Miguel Mihura
• Colegiul Naţional ¨Jean Monnet¨ din Ploieşti,¨Cuadros de amor y humor, al fresco¨, de José Luis Alonso de Santos, 
• Liceul Teoretic ¨Eugen Pora¨ din Cluj-Napoca: ¨Amor de don Perlimplin, con Belisa en su jardín¨, de Federico García Lorca
• Liceul Teoretic ¨Jean Louis Calderon¨ din Timișoara: ¨La nieve es un lugar¨, de San Jorge Gonzalo Hernández
• Liceul Teoretic ¨Dimitrie Cantemir¨ din Iași: ¨Encuentro en Salamanca¨, de Juan Mayorga y Antonio Alamo
• Colegiul Național ¨Carol I¨ din Craiova: ¨Me gustaría decirle una cosita a ese Lorca...¨, de Federico García Lorca și adaptată de Antonio Guerrero.

Ministerul Educaţei, Culturii și Sportului din Spania, prin intermediul Biroului Ataşat de Învăţământ al Ambasadei Spaniei la Bucureşti, va înmâna un premiu de 800 euro câştigătorilor primului şi celui de-al doilea loc la Festivalul Naţional Şcolar de Teatru în limba spaniolă. Tuturor participanţilor la această ediţie a festivalului le vor fi înmânate diplome speciale. 
        
Autoritățile spaniole vor suporta integral cheltuielile legate de participarea elevilor din România la cea de-a XIX-a ediție a Festivalului Internaţional de Teatru Şcolar de Varșovia. Câştigătoarele primelor două locuri la concursul de la București vor avea acoperite cheltuielile de cazare, masă şi costurile pentru vizitarea obiectivelor turistice locale. Precedenta finală internațională a avut loc la Moscova, unde România a fost reprezentată de grupul de teatru al Colegiului Naţional ¨Iulia Haşdeu¨ din Bucureşti şi de grupul de teatru al Liceului Teoretic ¨Dimitrie Cantemir¨ din Iaşi.
       
Primăria Municipiului Bucureşti, prin Centrul de Proiecte şi Programe Educaţionale pentru copii şi tineret, va oferi premii grupurilor care vor câştiga primul şi cel de-al doilea loc la festivalul de la București. De asemenea, prin intermediul Direcţiei Cultură, Invăţământ şi Turism a Primăriei Municipiului Bucureşti, vor fi acordate trofee pentru superlativele ediției: cel mai bun actor/actriţă, cele mai bune decoruri și costume, cea mai bună dicţie in limba spaniolă şi, nu în ultimul rând, se va acorda trofeul pentru cel mai bun regizor.

Detalii:
http://www.amosnews.ro/viii-editie-festivalului-national-de-teatru-scolar-limba-spaniola-2012-02-23



Academia de Poliţie "Alexandru Ioan Cuza" Bucureşti organizează concurs de admitere Academia de Poliţie "Alexandru Ioan Cuza" Bucureşti organizează concurs de admitere
15 Iulie 2011 - 30 Iulie 2011

Academia de Poliţie “Alexandru Ioan Cuza” Bucureşti organizează, în perioada 15 – 30 iulie 2011, concurs de admitere, după cum urmează: Facultatea de Poliţie - 17 - 30 iulie a.c., Facultatea de Pompieri - 17 - 24 iulie a.c., şi Facultatea de Arhivistică - 15 - 30 iulie a.c.
Reamintim faptul că ministrul Administraţiei şi Internelor, Constantin Traian Igaş, a dispus ca, la concursurile de admitere la unităţile de învăţământ ale M.A.I. din acest  an, să nu se acorde derogări de la condiţiile şi criteriile specifice pentru recrutarea candidaţilor.
În cadrul FACULTĂŢII DE POLIŢIE vor fi scoase la concurs un număr de 551 de locuri la învăţământul de zi, astfel:
Ø     POLIŢIE (specializarea „ordine şi siguranţă publică” – 3 ani) – 203 locuri (bărbaţi şi femei, fără discriminare), din care 15 locuri pentru tineri de etnie maghiară, 6 locuri pentru tineri de etnie romă, respectiv 9 locuri pentru cetăţenii români aparţinând altor minorităţi naţionale;
Ø     POLIŢIE (specializarea „drept” – 4 ani) – 50 locuri (bărbaţi şi femei, fără discriminare);
Ø     POLIŢIE DE FRONTIERĂ (specializarea „ordine şi siguranţă publică”) – 50 locuri (bărbaţi şi femei, fără discriminare), din care 1 loc pentru cetăţenii români de etnie romă, respectiv 2 locuri pentru cetăţenii români aparţinând altor minorităţi naţionale;
Ø     POLIŢIE DE FRONTIERĂ (specializarea „drept”) – 10 locuri (bărbaţi şi femei, fără discriminare);
Ø     JANDARMI (specializarea „ordine şi siguranţă publică”) – 103 locuri (bărbaţi şi femei, fără discriminare), din care 3 locuri pentru cetăţenii români de etnie romă, respectiv 4 locuri pentru cetăţenii români aparţinând altor minorităţi naţionale; 3 locuri fiind alocate SPP;
Ø     PENITENCIARE – 50 locuri (bărbaţi şi femei, fără discriminare).

Totodată, FACULTATEA DE POMPIERI scoate la concurs 55 de locuri, bărbaţi, dintre care 10 locuri pentru tineri palestinieni şi 5 pentru cetăţeni din Republica Moldova, iar FACULTATEA DE ARHIVISTICĂ 30 de locuri (bărbaţi şi femei, fără discriminare), din care 5 locuri cu taxă.
Candidaţii vor susţine probe eliminatorii, respectiv testarea psihologică, examinarea medicală şi verificarea aptitudinilor fizice, urmate de probele de  evaluare a cunoştinţelor.
În spiritul transparenţei instituţionale, Academia de Poliţie, prin structura specializată – Biroul Relaţii Publice şi Cooperare Internaţională – va dispune măsurile necesare pentru asigurarea unei informări corecte, obiective şi echidistante a concurenţilor, cetăţenilor şi mass-media, cu privire la procesul de admitere.
Astfel, periodic sau ori de câte ori situaţia va impune, vor fi postate pe site-ul oficial al Academiei de Poliţie, www.academiadepolitie.ro, informaţii utile despre examenul de admitere.
Totodată, conducerea Academiei de Poliţie a dispus constituirea unui punct de informare pentru cetăţeni, implicit pentru concurenţi, care, prin personal cu competenţe din cadrul instituţiei de învăţământ superior, va fi la dispoziţia cetăţenilor cu informaţii corecte despre admitere.
Având în vedere experienţa anilor trecuţi, când au fost create site-uri ilegale, menite să inducă în eroare pe cei care doreau să îmbrăţişeze o carieră în cadrul M.A.I., Academia de Poliţie reiterează următoarele: “www.academiadepolitie.ro” este site-ul oficial al Academiei de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza” din Bucureşti, structură a Ministerului Administraţiei şi Internelor din România, unde pot fi aflate informaţii legate de activitatea instituţiei şi orice alte date de interes public din sfera de competenţă.
Orice alte  site-uri sau conturi existente pe mediile de socializare NU aparţin Academiei de Poliţie “Alexandru Ioan Cuza” din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor şi, în consecinţă, NU prezintă poziţia oficială a acestei unităţi de învăţământ superior a M.A.I.
Adresăm rugămintea persoanelor interesate de o carieră în cadrul Academiei de Poliţie, de a accesa site-ul oficial al instituţiei pentru obţinerea informaţiilor necesare.
De asemenea, va fi constituit un punct de informare pentru presă, iar jurnaliştii care doresc sa participe la diverse activităţi în cadrul calendarului de admitere, să realizeze filmări, reportaje etc. sunt invitaţi să se acrediteze.

Detalii:



Academia Naţională de Informaţii organizează concurs de admitere pentru doctorat Academia Naţională de Informaţii organizează concurs de admitere pentru doctorat
19 Septembrie 2011 - 22 Septembrie 2011

Academia Naţională de Informaţii "Mihai Viteazul" organizează, în perioada 19 - 22 Septembrie 2011, concurs de admitere la programul de Studii universitare de doctorat în domeniul Ştiinţe Militare şi Informaţii.
Cifra de şcolarizare, pentru seria 2011-2014, este de 12 locuri, cu următoarea repartizare pe conducătorii de doctorat:
1. prof. univ. dr. Gheorghe Toma – 5 locuri;
2. prof. univ. dr. Constantin Onişor – 4 locuri;
3. prof. univ. dr. Cristian Troncotă – 3 locuri;
Durata studiilor este de 3 ani, cursuri cu frecvenţă, cu taxă.
Înscrierile pentru participarea la concurs se fac în perioada 29.08 - 09.09.2011, de luni până vineri, între orele 900 – 1300, la secretariatul Academiei Naţionale de Informaţii ,,Mihai Viteazul”.

Detalii:



Acord bilateral în domeniul educaţiei între România şi Republica Populară Chineză Acord bilateral în domeniul educaţiei între România şi Republica Populară Chineză

Ministrul  Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, domnul Daniel Petru Funeriu, s-a întâlnit marţi, 31 ianuarie 2012, cu E.S. doamna Huo Yuzhen, Ambasadorul Republicii Populare Chineze în România. Întâlnirea a vizat semnarea unui nou acord de cooperare în domeniul educaţiei între Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului din România şi Ministerul Învăţământului din Republica Populară Chineză. Documentul este valabil până la data de 31 decembrie 2014.
În spiritul bunelor colaborări, devenite deja tradiţionale, documentul semnat astăzi asigură cadrul adecvat pentru continuarea şi intensificarea relaţiilor dintre cele două state în domeniul învăţământului, la toate nivelurile. Acesta reprezintă, totodată, premisa extinderii colaborării în domenii conexe precum tineretul şi cercetarea.
Ministrul Daniel Funeriu a reliefat interesul în creştere al tinerilor din România pentru limba şi cultura chineză şi şi-a exprimat dorinţa ca tinerii să poată învăţa limba chineză, o limbă din ce în ce mai utilizată. „Vrem ca tinerii noştri să fie conectaţi la ceea ce se întâmplă în lume, iar China este o parte importantă a acestei lumi", a afirmat ministrul Educaţiei. Cu acest prilej, demnitarul român a invitat partea chineză să participe la  evenimentele asociate Conferinţei Ministeriale Bologna şi la cea de-a treia ediţie a Bologna Policy Forum, ce vor fi organizate de către MECTS, la Bucureşti, în  perioada 26-27 aprilie 2012.

Detalii:



Adunarea Generală a Consiliului Naţional al Elevilor (Târgu Mureş, 10-13 ianuarie 2012) Adunarea Generală a Consiliului Naţional al Elevilor (Târgu Mureş, 10-13 ianuarie 2012)
10 Ianuarie 2012 - 13 Ianuarie 2012

Marţi, 10 ianuarie 2012, Palatul Culturii din Târgu Mureş va găzdui, cu începere de la ora 10.00, deschiderea oficială a Adunării Generale a Consiliului Naţional al Elevilor (CNE). Evenimentul prefaţează lucrările adunării ce va avea loc în perioada 9-13 ianuarie 2012 la Târgu Mureş. Sunt aşteptaţi să participe doamna Secretar de stat Oana Badea, alte oficialităţi centrale şi locale, precum şi invitaţi speciali.
La Adunarea Generală a Consiliului Naţional al Elevilor vor lua parte reprezentanţi ai Consiliilor Judeţene ale Elevilor din toată ţara şi din municipiul Bucureşti, câte 4 delegaţi pentru fiecare judeţ, însoţiţi de profesori coordonatori. Adunarea Generală este centrată pe alegerile pentru funcţiile de conducere din cadrul Consiliului Naţional al Elevilor-. Alegerile vor fi transmise live pe platforma WEDU.ro atât text, cât şi prin streaming video. Cei care nu vor fi prezenţi la eveniment vor avea posibilitatea să urmărească eenimentul, în timp real, pe conturile de Twitter şi Facebook ale WEDU.ro, platforma oficială a Consiliului Naţional al Elevilor.
Programul Adunării Generale mai cuprinde ateliere şi dezbateri menite să vină în întâmpinarea nevoilor actuale ale reprezentanţilor Consiliului Naţional al Elevilor. În prima zi, elevii îşi vor susţine punctele de vedere în cadrul unei dezbateri pe tema „CNE ar trebui să fie mai funcţional în 2012?", după modelul Karl Popper, organizată de ARDOR (Asociaţia Română de Dezbateri, Oratorie şi Retorică). Ziua de miercuri, 11 ianuarie, este alocată atelierelor de lucru ale delegaţilor, facilitate de către formatorii Consiliului Naţional al Elevilor, în coordonare cu elevi, profesori coordonatori şi elevii seniori ai Consiliului. Ziua de joi, 12 ianuarie, marchează încheierea Adunării Generale a CNE, ce va fi urmată de un program pe Platoul Costeşti, facilitat cu sprijinul voluntarilor de la Cercetaşii României. Seara, aceştia îşi vor da întâlnire la Gala Consiliului Naţional al Elevilor. Vineri, 13 ianuarie, programul include evaluarea Adunării Generale, o sesiune de concluzii şi o planificare a întâlnirilor viitoare ale Consiliului Naţional al Elevilor.

Detalii:



Alte evenimente pe forumul http://forum.edu.ro Alte evenimente pe forumul http://forum.edu.ro
Conferinţe, seminarii, cursuri de pregătire legate de folosirea informaticii în sprijinul învăţării. Vă invităm să vă faceţi cunoscute aici acţiunile!


Americani şi thailandezi participă în weekend la workshop-uri despre tradiţiile româneşti Americani şi thailandezi participă în weekend la workshop-uri despre tradiţiile româneşti
24 Iulie 2011 - 7 August 2011

Universitatea din Bucureşti organizează a 51-a ediţie a Cursurilor de Vară de limbă, cultură şi civilizaţie românească între 24 iulie - 7 august 2011. În acest an, s-au înscris participanţi din 15 ţări: Belgia, Bulgaria, Coreea de sud, Elveţia, Franţa, Germania, Israel, Italia, Japonia, Luxemburg, Olanda, Polonia, Spania, Statele Unite ale Americii şi Thailanda. Aceştia vor participa la cursuri practice de limba română (începători, medii, avansaţi) şi workshop-uri (Obiceiuri şi tradiţii româneşti, Înţelegerea discursului oral, Teatru) organizate la Facultatea de Litere. Cursanţii pot susţine la final un examen de atestare a cunoştinţelor de limba română.
Excursii în ţară şi vizionări de filme româneşti
Programul cuprinde şi vizite la Biblioteca Centrală Universitară, Palatul Mogoşoaia, Muzeul Satului, Muzeul Naţional de Artă – galeria românească, excursii la Sinaia-Castelul Peleş-Braşov, Mănăstirea Horezu, precum şi proiecţii de filme româneşti (California Dreamin’, 4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile, Filantropica, Amintiri din epoca de aur).
O tradiţie de 50 de ani
Iniţiate în anii ’60 la Sinaia sub patronajul spiritual al lingvistului Alexandru Rosetti şi conduse vreme îndelungată de profesorul Boris Cazacu, Cursurile de Vară reprezintă cea mai veche iniţiativă a unei universităţi româneşti de a promova limba şi cultura română în lume. De-a lungul a jumătate de secol, la Cursurile de Vară ale Universităţii din Bucureşti au participat peste 5.000 de cursanţi.


Astăzi va avea loc o conferinţă internaţională la Universitatea „Dunărea de Jos” Astăzi va avea loc o conferinţă internaţională la Universitatea „Dunărea de Jos”
29 Aprilie 2011 - 30 Aprilie 2011

Evenimentul se va derula pe parcursul a două zile şi va reuni specialişti în drept şi sociologie din Italia, Franţa, Danemarca, Grecia, Albania, Cehia, Polonia, Moldova şi România.

Facultatea de Ştiinţe Juridice, Sociale şi Politice, din cadrul Universităţii ,,Dunărea de Jos" din Galaţi, organizează, în perioada 29-30 aprilie 2011, Conferinţa internaţională Cercetare, educaţie şi progres în mileniul III.

Manifestarea co-organizată şi de alte trei universităţi din Italia, Polonia şi Republica Moldova va reuni profesori renumiţi şi specialişti în domeniu din Italia, Franţa, Danemarca, Grecia, Albania, Cehia, Polonia, Republica Moldova şi România şi se va desfăşura pe două secţiuni, Drept & administraţie publică şi Studii regionale. Au fost înscrise peste 70 de lucrări care vor fi prezentate în plen.

În cadrul conferinţei, Senatul Universităţii ,,Dunărea de Jos" din Galaţi va acorda titlul academic de Doctor Honoris Causa domnului profesor universitar dr. George Antoniu de la Academia Română, fiind directorul ştiinţific al Institutului de Cercetări Juridice, pentru contribuţia sa în domeniul Dreptului penal şi pentru dezvoltarea colaborării ştiinţifice şi de învăţământ cu Facultatea de Ştiinţe Juridice, Sociale şi Politice. În decursul carierei sale, profesorul George Antoniu a desfăşurat o bogată activitate ştiinţifică.

Totodată, în ziua de 30 aprilie 2011 la orele 09,30, la sediul Facultăţii de Ştiinţe Juridice, Sociale şi Politice din Str. Domnească, 111, va fi dezvelit, in memoriam, bustul profesorului universitar dr. Vintilă Dongoroz, întemeietor de şcoală, distins şi remarcabil profesor de drept penal. De asemenea cel mai mare amfiteatru al instituţiei de învăţământ va purta numele distinsului dascăl.

Detalii:



Au început înscrierile la bacalaureat Au început înscrierile la bacalaureat
23 Mai 2011 - 27 Mai 2011

Absolvenţii de liceu se pot înscrie de astăzi la examenul de bacalaureat. Sesiunea de vară va începe în 6 iunie cu probele orale. Înscrierea se va finaliza pe 27 mai.

Examenul de bacalaureat va începe în 6-8 iunie cu evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba română, în perioada 8-10 iunie va avea loc evaluarea competenţelor lingvistice de comunicare orală în limba maternă, în 13-17 iunie va fi evaluarea compeţentelor digitale şi în intervalul 20-23 iunie urmează evaluarea competenţelor lingvistice într-o limbă de circulaţie internaţională.

Pe 27 iunie va avea loc proba de Limba şi literatura română, în 28 iunie este progamată testarea la Limba şi literatura maternă, pe 29 iunie va avea loc proba obligatorie a profilului şi pe 1 iulie va fi susţinută proba la alegere a profilului şi specializării.

În 3 iulie vor fi afişate rezultatele, în 4 iulie vor putea fi depuse contestaţii, care vor fi soluţionate în 5 - 7 iulie. Pe 8 iulie vor fi afişate rezultatele finale.

Detalii:




Au început înscrierile pentru "Şcoala lui Andrei" Au început înscrierile pentru "Şcoala lui Andrei"
9 Mai 2011 - 9 Iunie 2011

Elevii şi profesorii din şcolile generale din Dâmboviţa sunt invitaţi să-şi înscrie proiectele la concursul naţional "Şcoala lui Andrei". Termenul-limită expiră pe 9 iunie.


Fiecare aplicaţie trebuie să identifice o problemă reală a comunităţii lor şi să propună un proiect - soluţie. Singura condiţie impusă de organizatori este ca propunerile să se încadreze într-una din cele trei secţiuni: Mediu, Educaţie&Cultură şi Implicare în comunitate.

Cele mai bune 11 proiecte ale Şcolii lui Andrei - alese în urma votului public şi a deciziei juriului  - vor primi câte 5.000 de euro şi consultanţă din partea Petrom pentru implementarea proiectelor câştigătoare. Mai mult decât atât, şcolile din care fac parte echipele desemnate câştigătoare vor fi echipate cu câte un sistem de videoproiecţie, iar fiecare profesor coordonator al acestor echipe va primi un laptop.

400 de membri ai primelor clasate echipe vor participa în tabara din Ţara lui Andrei, la Cheia, judeţul Prahova. Petrom oferă şi două premii speciale pentru Cea Mai Populară Echipă şi Cea mai Conştiincioasă Echipă, recompensate de asemenea cu locuri în tabara din Ţara lui Andrei.

Proiectele câştigătoare vor fi anunţate pe 17 iunie, pe site-ul www.taraluiandrei.ro, la secţiunea „Şcoala”.

Detalii:




        1   2   3   4   5   6   7      

Arhivă
Noutăţi
Situația livrării în depozitele de carte școlară a manualelor pentru elevii de clasa a V-a 20 Noiembrie 2017, 17:24
Situația livrării în depozitele de carte școlară a manualelor pentru elevii de clasa a V-a
În județul Buzău se va realiza informatizarea completă a procesului educațional în cadrul unui proiect-pilot cu finanțare prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 16 Noiembrie 2017, 16:47
În județul Buzău se va realiza informatizarea completă a procesului educațional în cadrul unui proiect-pilot cu finanțare prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020
55.000 de profesori vor fi abilitați curricular în următorii patru ani, în cel mai mare și important proiect de profil: „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED) 14 Noiembrie 2017, 17:27
55.000 de profesori vor fi abilitați curricular în următorii patru ani, în cel mai mare și important proiect de profil: „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED)

mai multe noutăţi »

Ultimele mesaje pe forum
Matematică M1
Adăugat de: euler
pe 1 Iulie 2009, 15:17
Barem info Pascal
Adăugat de: [sdk]
pe 1 Iulie 2009, 14:56
NESIMTIRE LA BAC - la VIANU
Adăugat de: Stavros
pe 1 Iulie 2009, 14:54

către forum »

Comunicate de presă
Participare-record la consultarea publică privind rolul temelor pentru acasă 21 Noiembrie 2017, 16:52
Participare-record la consultarea publică privind rolul temelor pentru acasă
Participarea ministrului Liviu Marian Pop la reuniunea Consiliului Educație, Tineret, Cultură și Sport (Bruxelles, 20-21 noiembrie) 21 Noiembrie 2017, 16:50
Participarea ministrului Liviu Marian Pop la reuniunea Consiliului Educație, Tineret, Cultură și Sport (Bruxelles, 20-21 noiembrie)
Situația livrării în depozitele de carte școlară a manualelor pentru elevii de clasa a V-a 20 Noiembrie 2017, 17:22
Situația livrării în depozitele de carte școlară a manualelor pentru elevii de clasa a V-a
În județul Buzău se va realiza informatizarea completă a procesului educațional în cadrul unui proiect-pilot cu finanțare prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 16 Noiembrie 2017, 16:46
În județul Buzău se va realiza informatizarea completă a procesului educațional în cadrul unui proiect-pilot cu finanțare prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020
55.000 de profesori vor fi abilitați curricular în următorii patru ani, în cel mai mare și important proiect de profil: „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED) 14 Noiembrie 2017, 17:26
55.000 de profesori vor fi abilitați curricular în următorii patru ani, în cel mai mare și important proiect de profil: „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED)
Conferință de lansare a proiectului strategic „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED) 13 Noiembrie 2017, 16:55
Conferință de lansare a proiectului strategic „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED)

mai multe comunicate de presă »

Legături web
PROGRAME NAȚIONALE